Formulář pro opravu
SERVISNÍ PODMÍNKY
Servis vzhledem k povaze zboží a zařízení – např. ke změnám jeho elektrických vlastností v průběhu stárnutí a používání – neručí za možné vady HW a SW, které se projeví během servisního zásahu nebo následně po jeho provedení a nesouvisí prokazatelně s tímto zásahem. Toto se týká zejména použitých zařízení.
Servis taktéž neručí za poškození zařízení způsobené nutnými činnostmi směřujícími k diagnostikování závady, pokud se po stanovení dalšího postupu ukáže, že je tato oprava nerentabilní a zákazník od opravy ustoupí. Servis v žádném případě nepřebírá zodpovědnost za data ponechaná na médiích, ani nenese odpovědnost za případné ztráty, které nastanou zákazníkovi následkem poruchy. Zálohování dat je v plné odpovědnosti zákazníka. Ten předáním zařízení do opravy prohlašuje, že má všechna důležitá data zálohována a vlastní instalační média a licence používaného softwaru.
Opravený výrobek se vydává na základě předložení originálu potvrzení o převzetí do opravy nebo odesláním na jeho adresu uvedenou ve formuláři.
Veškeré zakázky se hradí po diagnostice závad předem na účet společnosti se splatností do 3 dnů. Ke každé zakázce se též fakturuje doprava zpět. Pokud nedojde k jeho úhradě a byla provedena diagnostika, objednaný nebo blokovaný ND, bude zrušena zakázka, zákazník bude hradit diagnostiku a uvedené náklady a to paušálně 500Kč. V případě nezájmu kupujícího o opravený / diagnostikovaný výrobek, bude postupováno dle Reklamačního řádu a Obchodních podmínek – výrobek bude uschován nebo po 6 měsících prodán a toto bude kupujícímu vyúčtováno, tedy z ceny odečteno, co dluží společnosti a zejména skladné 50Kč/1 den.
Pro zjištění rozsahu práce a závad na Vašem zařízení je nutné provést cílenou částečnou diagnostiku, je zdarma pouze v případě realizace zakázky. Cena je stanovena servisním technikem dle náročnosti a rozsahu diagnostiky tj. 400 - 1500Kč. Účtuje se jen při nerealizování následné opravy. Lze si objednat a uhradit kompletní hloubkovou diagnostiku.
Pokud nebyl proveden test vodotěsnosti nebo výrobce uvádí, že se jedná o model, který je takzvaně s nevyměnitelnou baterií, má pouzdro s LCD s těsnící hmotou a ne šroubovatelnou lunetou nebo zadním krytem s O těsněním, nenese obchod žádnou zodpovědnost za vniknutí tekutiny do přístroje! Jelikož drtivá většina výrobců neuznává jako reklamační důvod vniknutí tekutiny do přístroje, tak i servis toto posuzuje stejně a reklamace bude zamítnuta. Lepené těsnící spoje nevystavujte cca do 1 měsíce tekutinám, tj. potopení, koupání, plavání a už vůbec ne sprchování apod. Pokud si není zákazník jistý, zda opravovaný výrobek podléhá shora uvedenému, je na jeho zodpovědnosti se informovat u servisu, který uvedené vydá písemně na konkrétní výrobek. Servis zdarma provádí WR test na tlak 0,5 ATM (voděodolnost), lze provést na výslovnou žádost WR test až do 10ATM, tyto jsou zpoplatněny dle konkrétního modelu a tlakové zkoušky včetně výměny těsnění. Zákazník již nebude servisem na uvedené upozorňován a je jen na jeho zvážení, zda mu postačí test zdarma nebo test placený. U lepených spojů těsnící hmotou, je nutno tento nevystavovat tlakové tekutině nad 0,5 ATM po dobu minimálně 14 dní, tak aby spoj správně vyzrál. Servis nenese žádnou zodpovědnost u starších použitých přístrojů, pokud nebyla měněna těsnění a to včetně tlačítek a optického senzoru a u lepených spojů pak musí být nové obě strany spoje tedy pouzdro a luneta LCD atd.
servisnistredisko@depagelectronics.cz
Po vyplnění formuláře, odešlete na adresu pro příjem nezáručních oprav:
Depagelectronics s.r.o., U mašinky 697, 664 11 Zbýšov
Kontakt pro přepravce: +420731169266
Doporučení: je-li to možné, odesílejte hodinky bez řemínku.
V Brně dne 15.6.2022