První kroky při nefunkčnosti zboží

Před odesláním reklamace můžete provést následující pro zprovoznění přístroje:

- uveďte zařízení do továrního nastavení a zkontrolujte stav

- pokud nepomůže TN proveďte hard reset zařízení stiskem kláves +/- a power/zapnutí společně při první volbě mínus tlačítka a power se nastartuje booth volby zvolte volbu 2, při druhé možnosti s mínus naběhne servisní mód telefonu první volba je automatický test všech součástí telefonu krok za krokem, hard reset je jediná volby psaná anglicky MCC nebo MC je to zfruba 6 - 8 volba. Záleží na výrobci telefonů pod kterým tlačítkem má servisní mód atd.takže stačí otestovat. Tlačítka držte a sepněte součastně po dobu než naběhne první obraz většinou logo přístroje. Menu servisního módu je z 90% v čínském jazyce třetí volba je manuální test. Do servisního módu přistupujte s určitým respektem jelikož jsou zde i další nastavení. HS smaže kompletně všechno v telefonu a tím je myšleno totálně všechno.

- nereklamujte závady na software třetích stran Google, Microsoft, apod.

- pokud nepomůže shora uvedené nebo si nevíte rady nebo se jedná o jiné zboží, najděte resset tlačítko zařízení. Tlačítko poznáte tak, že je to malá dírka do přístroje a je na různých místech a někdy nesmyslně skrytá. Buď to se informujte u nás emailem, nebo u popisu zboží v návodu apod. Příkladně u Scishion V88 je resset v zdířce AV :-), což nechápu ale je to tak. Pro zmáčknutí reset tlačítka raději použijte tenký bodec z nevodivého mat. párátko apod. Stlačení poznáte lupnutím resset tlačítka, buďte opatrní na sílu tlaku. Je nebezpečné do zdířek píchat jehlou z kovu apod. protože tlačítka jsou někdy u spojů na základní desce a v lepším případě ji vyzkratujete.

- pokud ani teď nedošlo k odstranění problému nafoťte snímky daného problému, popište podrobně co nefunguje nebo natočte krátké video a odešlete na reklamace@depagelectronics.cz, technik se vám pokusí problém vyřešit. Mějte na paměti, že čím více informací má, tím lépší bude jeho rada k vyřešení problému.

Vše shora uvedené děláte na vlastní nebezpečí a zodpovědnost. Je zakázáno jakkoliv zboží demontovat nebo opravovat nebo zasahovat do jeho zapojení a součástí pod ztrátou záruky! Pokud vše děláte podle návodu uvedeného v textu nic by se stát nemělo ale je na každém z vás jak technicky je zdatný a obchod se musí chránit před chytráky, kteří do resset dírky stčí zahlou sponku s tím co to udělá apod. Děkujeme za pochopení. Shora uvedené je pouze radou obchodu jak si pomoct při běžných problémech a vyhnutí se odesílání zboží e jeho nemožnosti ho užívat.

Your SEO optimized title page contents
04
Október
2018

Odstranění problému s vysavačem ILIFE

Pridané: 4.10.2018 5:24.58 Počet zobrazení: 2449

Odstranění problému s vysavačem ILIFE Odstranění problému s vysavačem ILIFE. Když se ILIFE V7S Pro setká s některými rutinními problémy, připomene vám pípnutím, že je něco špatně. Lze podle toho detekovat o jakou chybu jde a jak ji odstranit uvádíme zde.

Čítajte viac... Komentáre: 0

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti
Táto stránka je chránená programom reCAPTCHA a spoločnosťou Google. Platia Pravidlá ochrany osobných údajov a Zmluvné podmienky.

Prihlásenie