Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Depagelectronics s.r.o.

Depagelectronics s.r.o.

se sídlem Příkop 843/4, 602 00 Brno- Zábrdovice
Identifikační číslo: 05724813

DIČ: CZ05724813  


pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.depagelectronics.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky") obchodní společnosti , se sídlem Příkop 843/4, 602 00 Brno- Zábrdovice, identifikační číslo: 05724813, zapsané v obchodním rejstříku vedeném ŽÚ BRNO - město (dále jen „prodávající") upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník (dále jen „občanský zákoník") vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva") uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující") prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.depagelectronics.cz (dále jen „webová stránka"), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky www.depagelectronics.cz (dále jen „webové rozhraní obchodu").
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UŽIVATELSKÝ ÚČET

2.1. Na základě registrace kupujícího provedené na webové stránce může kupující přistupovat do svého uživatelského rozhraní. Ze svého uživatelského rozhraní může kupující provádět objednávání zboží (dále jen „uživatelský účet"). V případě, že to webové rozhraní obchodu umožňuje, může kupující provádět objednávání zboží též bez registrace přímo z webového rozhraní obchodu.
2.2. Při registraci na webové stránce a při objednávání zboží je kupující povinen uvádět správně a pravdivě všechny údaje. Údaje uvedené v uživatelském účtu je kupující při jakékoliv jejich změně povinen aktualizovat. Údaje uvedené kupujícím v uživatelském účtu a při objednávání zboží jsou prodávajícím považovány za správné.
2.3. Přístup k uživatelskému účtu je zabezpečen uživatelským jménem a heslem. Kupující je povinen zachovávat mlčenlivost ohledně informací nezbytných k přístupu do jeho uživatelského účtu.
2.4. Kupující není oprávněn umožnit využívání uživatelského účtu třetím osobám.
2.5. Prodávající může zrušit uživatelský účet, a to zejména v případě, kdy kupující svůj uživatelský účet déle než nevyužívá, či v případě, kdy kupující poruší své povinnosti z kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek).
2.6. Kupující bere na vědomí, že uživatelský účet nemusí být dostupný nepřetržitě, a to zejména s ohledem na nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení prodávajícího, popř. nutnou údržbu hardwarového a softwarového vybavení třetích osob.

3. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

3.1. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.
3.2. Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen jednotlivého zboží a nákladů za navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty nemůže být navráceno obvyklou poštovní cestou. Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků. Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Tímto ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně sjednaných podmínek.
3.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v rámci území České republiky.
3.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu. Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
3.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží" kupující do elektronického nákupního košíku webového rozhraní obchodu),
3.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného zboží a
3.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka").
3.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující prodávajícímu kliknutím na tlačítko „". Údaje uvedené v objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa kupujícího").
3.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky (například písemně či telefonicky).
3.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací), jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty kupujícího.
3.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

4. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

4.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:
bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. , vedený u společnosti (dále jen „účet prodávajícího");
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému ;
4.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.
4.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
4.4.  V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do 3 dnů od uzavření kupní smlouvy.
4.5. V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.
4.6. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému potvrzení objednávky (čl. 3.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
4.7. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

4.8. Zboží označné jako Výprodej má záruku 24 nebo min. 12 měsíců. Bazar je zboží, které má sníženou záruku, 12 měsíců. Výprodejové zboží je zboží nepoužité, ale může být rozbalené, s poničeným obalem, vystavené, apod. Bazarové zboží je lehce použité, zboží vrácené v odstoupení od KS ve 14 dnech, se softw. vadou /která byla samozřejmě odstraněna/ nebo po menší opravě, jako je výměna mikrofonu, baterie, zadního krytu, apod. nikoliv však základní desky s procesorem apod.
4.9. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy, vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový doklad – fakturu.  Daňový doklad – fakturu vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na elektronickou adresu kupujícího.

5. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

5.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku, nelze mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží, které bylo upraveno podle přání kupujícího nebo pro jeho osobu, od kupní smlouvy o dodávce zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným zbožím, od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit a od kupní smlouvy o dodávce zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal.
5.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 5.1 či o jiný případ, kdy nelze od kupní smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží, přičemž v případě, že předmětem kupní smlouvy je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, běží tato lhůta ode dne převzetí poslední dodávky zboží. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v předchozí větě. Pro odstoupení od kupní smlouvy kupující vyplní formulář poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek v samostatné sekci "Informace-OP" viz. odkaz https://www.depagelectronics.cz/informace/obchodni-podminky/odstoupeni-od-ks/formular .Odstoupení od kupní smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu prodávajícího či na adresu elektronické pošty prodávajícího .
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od smlouvy. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
5.4. V případě odstoupení od smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží vrátí nebo prokáže, že kompletní zboží prodávajícímu odeslal. Pokud zboží nebude kompletní nebo znehodnocené, může vzniklou škodu odečíst od kupní ceny.
5.5. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
5.6. Do doby převzetí zboží kupujícím je prodávající oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
5.7. Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek, zboží je nutno vrátit v původním stavu v orig. obalu a se všemi etiketami. Odstoupení od smlouvy musí kupující učinit písemnou formou ve smyslu platných právních předpisů a doručit jej prodávajícímu. Odstoupení od kupní smlouvy má obsahovat identifikaci kupujícího, číslo a datum objednávky, přesnou specifikaci zboží, způsob jakým má prodávající vrátit už přijaté plnění, především číslo účtu a/anebo poštovní adresu a případně důvod odstoupení od smlouvy. Zároveň s odstoupením od kupní smlouvy  je kupující povinen na vlastní náklady doručit prodávajícímu zboží spolu s příslušenstvím, které je nezbytné k provozu zařízení (doporučuje se i včetně dokumentace, návodu, záručního listu, dokladu o zaplacení apod., a to ve formě doporučené zásilky). To znamená, že kupující musí prodávajícímu vydat vše, co na základě kupní smlouvy získal. Pokud to již není dobře možné (např. v mezidobí bylo zboží zničeno nebo spotřebováno), musí kupující prodávajícímu poskytnout peněžitou náhradu jako protihodnotu toho, co již nemůže být vydáno. Pokud je vrácené zboží zcela nebo zčásti poškozeno, znečištěno nebo není vráceno v kompletním stavu, je prodávající oprávněn uplatnit vůči kupujícímu kompenzaci (náhradu škody) za snížení hodnoty vraceného zboží, resp. za náklady vynaložené na uvedení zboží do původního stavu. Prodávající si vyhrazuje právo započíst svůj nárok z této kompenzace na vracenou kupní cenu, její výši je však povinen prokázat. Prodávající pak vrátí kupujícímu jen takto sníženou kupní cenu.

6. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

6.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
6.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání. Pokud by zboží nepřevzal ani v úložní době má prodávající právo účtovat smluvní pokutu 1000Kč a veškeré náklady s tím spojené, úrok z prodlení a náklady na vymáhání právní cestou.
6.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
6.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
6.5. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

7. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

7.1. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku).
7.2. Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že v době, kdy kupující zboží převzal:
7.2.1. má zboží vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, má takové vlastnosti, které prodávající nebo výrobce popsal nebo které kupující očekával s ohledem na povahu zboží a na základě reklamy jimi prováděné,
7.2.2. se zboží hodí k účelu, který pro jeho použití prodávající uvádí nebo ke kterému se zboží tohoto druhu obvykle používá,
7.2.3. zboží odpovídá jakostí nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li jakost nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy,
7.2.4. je zboží v odpovídajícím množství, míře nebo hmotnosti a
7.2.5. zboží vyhovuje požadavkům právních předpisů.
7.3. Ustanovení uvedená v čl. 7.2 obchodních podmínek se nepoužijí u zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána, na opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou zboží mělo při převzetí kupujícím, nebo vyplývá-li to z povahy zboží.
7.4. Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u spotřebního zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
7.5. Práva z vadného plnění uplatňuje kupující u prodávajícího na adrese jeho provozovny, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží, případně i v sídle nebo místě podnikání.

Za okamžik uplatnění,zahájení reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujícího informaci o reklamaci a to na základě telefonátu, mailu na adresu: reklamace@depagelectronics.cz nebo poštou. Formulář je k dispozici v sekci "Reklamace".


7.6. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit reklamační řád prodávajícího.

7.7.      Zákazníkům, kteří zboží používají pro účel podnikání nebo obchodu s daným výrobkem, není záruční doba stanovena občanským zákoníkem a je 12 měsíců. Stejně tak u veškerých prací servisního střediska, oprav a náhradních dílů s instalací, tedy 12 měsíců.

7.8.      Prodávající neodpovídá za vady vzniklé v důsledku běžného opotřebení nebo nedodržení návodu k použití. V případě mechanického poškození výrobku, porušení pečetí a plomb tj. zásah do zapojení apod., vniknutí cizích kapalin, zanesení nebo oxidace nebude reklamace uznána.



8. DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

8.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
8.2. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.
8.3. Mimosoudní vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické adresy . Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Nedojde-li k dohodě mezi kupujícím a prodávajícím, může se kupující obracet na existující systém mimosoudních řešení spotřebitelských sporů  na systém www.coi.cz , případně na příslušný soud.
8.4. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů www.coi.cz adresa Česká obchodní inspekce, Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2.
8.5. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského zákoníku.

9. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo a (dále společně vše jen jako „osobní údaje").
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely vedení uživatelského účtu. Nezvolí-li kupující jinou možnost, souhlasí se zpracováním osobních údajů prodávajícím také pro účely zasílání informací a obchodních sdělení kupujícímu. Souhlas se zpracováním osobních údajů v celém rozsahu dle tohoto článku není podmínkou, která by sama o sobě znemožňovala uzavření kupní smlouvy.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
9.8.1. požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
9.8.2. požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.

Zákazník bere na vědomí a souhlasí s tím, že provozovatel obchodu předává, na základě písemné smlouvy mezi ním a provozovatelem, informace o objednávce a mail zákazníka (dále jen údaje) pro zpětný kontakt při vyhodnocení spokojenosti s objednávkou a ověření zda objednávka zákazníka není zřejmě nedůvěryhodná. V případě nesouhlasu s předáním či zpracováním těchto údajů má zákazník právo obrátit se na provozovatele obchodu, který obratem odešle technický požadavek provozovateli, který údaje vymaže. Po zpracování předaných údajů smluveným způsobem provozovatel, všechny údaje o zákazníkovi a jeho objednávce smaže a nebude je dále zpracovávat. Současně se provozovatel zavazuje, že předané údaje provozovatelem obchodu nebude dále předávat ani šířit.


10. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

10.1. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Kupující souhlasí s ukládáním tzv. cookies na jeho počítač. V případě, že je nákup na webové stránce možné provést a závazky prodávajícího z kupní smlouvy plnit, aniž by docházelo k ukládání tzv. cookies na počítač kupujícího, může kupující souhlas podle předchozí věty kdykoliv odvolat.
11. DORUČOVÁNÍ
11.1. Kupujícímu může být doručováno na elektronickou adresu kupujícího.
12. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
12.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
12.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane, namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotknutá platnost ostatních ustanovení.
12.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a není přístupná.
12.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
12.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa pro doručování , adresa elektronické pošty , telefon .

V Brně dne 31.05.2019

Souhlas se zpracováním osobních údajů.

Správcem Vašich osobních údajů je společnost Depagelectronics s.r.o., se sídlem Příkop 843/4, 602 00 Brno- Zábrdovice identifikační číslo: 05724813, zapsaná v OR vedeném Městským soudem BRNO (dále jen „Správce“). Vaše osobní údaje budou zpracovávány v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) - dále jen „Nařízení“ – a dalšími obecně závaznými právními předpisy.

Rozsah zpracovávaných osobních údajů:

    Identifikační údaje (jméno, příjmení, datum narození)
    Kontaktní údaje (e-mail, adresa, telefonní číslo)
    Informace o nákupních zvyklostech

Účelem zpracování je poskytování elektronické služby v podobě zřízení účtu na serveru depagelectronics.cz, který Vám umožní pohodlnější nakupování a správu objednávek na e-shopu depagelectronics.cz a plnění závazku z kupní smlouvy v případě Vašeho nákupu na depagelectronics.cz. Elektronická služba v podobě zřízení účtu je poskytována bezplatně na neomezenou dobu s tím, že máte možnost kdykoliv a bez udání důvodu svůj účet zrušit zasláním písemné žádosti na info@depagelectronics.cz . Dalšími účely zpracování dat jsou zlepšení kvality poskytovaných služeb, zvýšení bezpečnosti poskytovaných služeb, účetní a daňové účely a plnění zákonných povinností.

Doba zpracování osobních údajů: po dobu registrace Vašeho účtu a po dobu tří let od jeho skončení. V případě nákupu na depagelectronics.cz máme povinnost Vaše osobní údaje dále uchovávat 5 let od skončení účetního období v rámci účetnictví a archivovat 10 let daňový doklad. V případě, že udělíte souhlas se zasíláním obchodních sdělení, bude Správce dále zpracovávat Vaše osobní údaje za účelem zasílání obchodních sdělení po dobu tří let od udělení souhlasu.

Dále bychom Vás chtěli informovat, že zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu lze považovat za zpracování prováděné z důvodu oprávněného zájmu správce. E-shop depagelectronics.cz, Depagelectronics s.r.o., má tedy možnost zasílat Vám na e-mail, i bez Vašeho souhlasu, nabídky obdobného zboží a služeb, které jste na www.depagelectronics.cz zakoupili. Zasílání těchto nabídek můžete kdykoli odmítnout, a to kliknutím na příslušný výslovný odkaz v nabídce. Zasílání těchto nabídek na poskytnutý e-mail můžete odmítnout také z Vašeho uživatelského účtu, nebo také pomocí kliknutí na odkaz přímo v patičce obdrženého e-mailu.

Vaše osobní údaje nebudou předávány žádným třetím osobám s výjimkou

    IT specialistů, zajišťujícím provoz webu depagelectronics.cz, marketingové analýzy a e-mailing
    dopravcům v případě zaslání zboží
    poskytovatelů platebních služeb a uvěr poskytujícím společnostem

Kontaktní údaje Správce:

    adresa: Zdeňka Chudobová, Příkop 843/4, 602 00 Brno- Zábrdovice
    tel.: +420 731 169 266
    e-mail: info@depagelectronics.cz

V případě jakýchkoli dotazů v oblasti ochrany osobních údajů nás přímo kontaktujte na emailové adrese: gdpr@depagelectronics.cz

Osobní údaje budou zpracovávány podle jejich povahy manuálně a/nebo automatizovaně.


Informace o vašich právech

1) právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, tedy Vaše právo získat na základě Vaší žádosti informaci (potvrzení), zda jsou či nejsou Vaše osobní údaje zpracovávány. Pokud Vaše osobní údaje zpracovávány jsou, máte právo získat přístup k těmto osobním údajům a zároveň máte právo získat následující informace:

a) účely zpracování;
b) kategorie dotčených osobních údajů;
c) příjemci nebo kategorie příjemců, kterým Vaše osobní údaje byly nebo budou zpřístupněny, zejména příjemci ve třetích zemích nebo v mezinárodních organizacích;
d) plánovaná doba, po kterou budou Vaše osobní údaje uloženy, nebo není-li ji možné určit, kritéria použitá ke stanovení této doby;
e) existence práva požadovat od Správce opravu nebo výmaz Vašich osobních údajů nebo omezení jejich zpracování a nebo vznést námitku proti tomuto zpracování;
f) veškeré dostupné informace o zdroji osobních údajů, pokud je Správce nezískal od Vás;
g) skutečnost, že dochází k automatizovanému rozhodování, včetně profilování, uvedenému v čl. 22 odst. 1 a 4 Nařízení, a přinejmenším v těchto případech smysluplné informace týkající se použitého postupu, jakož i významu a předpokládaných důsledků takového zpracování pro Vás.

2) právo požadovat opravu svých osobních údajů, tedy právo, aby Správce bez zbytečného odkladu opravil nepřesné osobní údaje, které se Vás týkají; dále máte právo na doplnění neúplných osobních údajů, a to i poskytnutím dodatečného prohlášení.

3) právo požadovat výmaz svých osobních údajů, tedy právo, aby Správce bez zbytečného odkladu vymazal osobní údaje, které se Vás týkají, pokud je dán jeden z těchto důvodů:
a) Vaše osobní údaje již nejsou potřebné pro účely, pro které byly shromážděny nebo jinak zpracovány;
b) pokud odvoláte souhlas, na jehož základě byly Vaše osobní údaje zpracovány, a neexistuje žádný další právní důvod pro zpracování;
c) vznesete námitky proti zpracování Vašich osobních údajů podle čl. 21 odst. 1 Nařízení a nebudou existovat žádné převažující oprávněné důvody pro zpracování podle čl. 21 odst. 2 Nařízení;
d) Vaše osobní údaje byly zpracovány protiprávně;
e) Vaše osobní údaje musí být vymazány ke splnění právní povinnosti stanovené v právu Evropské unie nebo členského státu, které se na Správce vztahuje;
f) Vaše osobní údaje byly shromážděny v souvislosti s nabídkou služeb informační společnosti podle čl. 8 odst. 1. Nařízení,

4) právo na omezení zpracování Vašich osobních údajů, tedy právo, aby Správce omezil zpracování Vašich osobních údajů, v kterémkoli z těchto případů:
a) pokud popíráte přesnost Vašich osobních údajů, a to na dobu potřebnou k tomu, aby Správce mohl přesnost Vašich osobních údajů ověřit;
b) zpracování je protiprávní a Vy odmítnete výmaz Vašich osobních údajů a místo toho budete žádat o omezení použití Vašich osobních údajů;
c) pokud Správce již Vaše osobní údaje nepotřebuje pro účely zpracování, ale Vy je požadujete pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků;
d) pokud vznesete námitku proti zpracování Vašich osobních údajů podle čl. 21 odst. 1 Nařízení, dokud nebude ověřeno, zda oprávněné důvody Správce převažují nad Vašimi oprávněnými důvody,

5) právo na přenositelnost Vašich osobních údajů, tedy právo získat osobní údaje, které se Vás týkají, které jste poskytl/a Správci, a to ve strukturovaném, běžně používaném a strojově čitelném formátu, a právo předat tyto údaje jinému správci, aniž by tomu Správce bránil, a to v případě, že:
a) zpracování je založeno na souhlasu podle čl. 6 odst. 1 písm. a) Nařízení nebo čl. 9 odst. 2 písm. a) Nařízení nebo na smlouvě podle čl. 6 odst. 1 písm. b) Nařízení; a
b) zpracování se provádí automatizovaně.

Při výkonu svého práva na přenositelnost údajů máte právo na to, aby osobní údaje byly předány přímo Správcem správci druhému, je-li to technicky proveditelné.

6) právo vznést námitku, tedy právo, z důvodů týkajících se Vaší konkrétní situace, kdykoli vznést námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, které jsou zpracovávány na základě právních důvodů:
- zpracování je nezbytné pro plnění úkolu prováděného ve veřejném zájmu nebo při výkonu veřejné moci, kterým je správce pověřen, nebo
- zpracování je nezbytné pro účely oprávněných zájmů příslušného správce či třetí strany.

Vznesete-li námitku proti zpracování Vašich osobních údajů, Správce nebude Vaše osobní údaje dále zpracovávat, pokud neprokáže závažné oprávněné důvody pro jejich zpracování, které převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami, nebo pro určení, výkon nebo obhajobu právních nároků.

Námitku lze vznést i proti zpracování osobních údajů pro účely přímého marketingu nebo profilování. Pokud vznesete námitku proti zpracování pro účely přímého marketingu, nebudou již Vaše osobní údaje pro tyto účely zpracovávány.

7) právo podat stížnost u dozorového úřadu, tedy u Úřadu na ochranu osobních údajů, na adrese Pplk. Sochora 27, 170 00 Praha 7, oficiální web: https://www.uoou.cz.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 servis telefonů Oukitel Servisní středisko a příjem záručních a pozáručních oprav elektroniky. Servis chytrých mobilních zařízení – tabletů a smartphonů, robotických vysavačů, tv boxů, PC a mini PC, čteček otisků prstů a systémů docházky, atd. servisnistredisko@depageletronics.cz Každé elektronické zařízení bohužel nefunguje věčně. Čas od času se může u kteréhokoliv výrobku objevit závada, která vznikne jeho používáním. Někdy se může jednat o kosmetické vady, za jejichž vznik může uživatel, jindy se může jednat naopak o mechanické poškození některé z vnitřních komponent. Mezi nejčastější defekty zařízení patří prasklý displej, znehodnocený zadní kryt, vadná baterie, nefunkční tlačítka, vadné základní desky, chrčení reproduktorů, vada mikrofonů, zálohování dat, aktivace - oživení kapacity baterií, čištění robotických vysavačů, prodej ND, atd. Servisované značky - výrobci, tovární servis: Servis Alcatel, servis robotické vysavače iLIFE, servis Realand, servis Danmini, servis GOpro kamery, servis chytrých  hodinek Smartwatch, servis PULUZ, servis HAWEEL, servis KANEED, servis FunAdd, servis Huawei, servis Xiaomi, servis DOOGEE, servis Baseus, servis VKworld, servis telefonů OUKITEL, servis telefonů Ulefone, servis telefonů LEAGOO, servis telefonů HOMTOM, servis telefonů BLUBOO, servis telefonů VOYO, servis telefonů UMIDIGI, servis ALLDOCUBE, servis KEN XIN DA, servis chytrých hodinek Zeblaze, servis telefonů iMAN, servis telefonů OnePlus, servis AEKU, servis AIEK, servis KINGZONE, servis THL, servis DOMINO, servis ASUS, servis Lenovo, servis Elephone, servis DTNO.1, servis Jumper, servis MOTOROLA, servis AllCall, servis telefonů E&L, servis Cagabi, servis ENKAY, servis MOFI, servis lenuo, servis JIAFA, servis AIQAA, servis CAFELE, servis GKK, servis GOOSPERY, servis Itian, servis Garmin, servis Lenovo, servis OCUBE, servis JOYROOM, servis Blackview, servis TOTUDESIGN, servis TECLAST, servis NEOPine, servis Benks, servis ONDA, servis POFAN, servis FLOVEME, servisrobotických vysavačů Proscenic, servis CaseMe, servis DZGOGO, servis MINIX, servis VINSIC, servis New Bee, servis OATSBASF, servis SARDiNE, servis RIYO, servis Young Player, servis BANPA, servis SADES, servis ZEALOT, servis WSKEN, servis LOUIS, servis Philips, servis Hautik, servis CHUWI, servis ORICO, servis FIFINE, servis ditmo, servis SWISH, servis SEENDA, servis BENETECH, servis UHAPPY, servis tabletú Lenovo, servis KingDian, servis Eworld, servis JAKCOM, servis Sinobi, servis AUN, servis VIVIBRIGHT, servis HUION, servis INCHOR, servis iPHONE, servis SOCOOLE, servis AULA, servis Yanmai, servis CUBOT, servis EDUP, servis ZGPAX, Servis OVLENG, Servis TMC, Servis robotických vysavačů Fmart, servis YELANGU, Servis TRIOPO, servis INDEPMAN, servis ZOMEI, Servis Kodak, servis Canon, Servis Nikon, servis Aputure, servis FITTEST, servis vysavačů DEBO, servis COMFAST, servis CHUNGHOP, servis Combatwing, servis VIBOTiON, servis POFOKO, servis KOTION EACH, servis HYSTOU, serviis MC, servis  Saite, servis iMICE, servis youOKLight, servis U`King, servis SupFire, servis LAMPZ00E, servis ZHISHUNJIA, servis SOMPOM, servis RichFire, servis AONIJIE, servis BUREI, servis robotických vysavačů LIECTROUX, servis hodinek CAGARNY, servis SANDA, servis Oranth, servis SKMEI, servis SKONE, servis WeiQin, servis HAMTOD, servis Huawei, servis robotických vysavačů Xiaomi, servis NOKIA, servis SONY, servis UMI, servis UMIDIDGI, servis iDrone, servis JJR/C, servis ipega, servis JEDIR, servis SSGP, servis HUWANG, servis robotických vysavačů HUAWEI, servis telefonů NOKIA, servis tv boxů Beelink, servis ROCK, servis INKBIRD, servis Cartinoe, servis KOKKO, servis PiPo, servis BOYA, servis  DG.MING, servis telefonů Vernee, servis USAMS, servis APEXEL, servis MEIIGOO, servis M-HORSE, servis Shinlee, servis Hoco, Servis ASiNG, Servis NORTH EDGE, servis AVO, servis Ulcool, servis UGREEN, servis JIUAI, servis Naturehike, servis mannuo, servis Bluedio, servis ZHENZU, servis SPORTSMAN, servis FAAK, servis ONIKUMA, servis WARAXE, servis SEMA, servis vysavačů Prestigio, servis telefonů Zoji, servis YAZOLE, servis Anpwoo, servis NiJia, servis meilan, servis IK, servis OCHSTIN, servis Szsinocam, servis Wanscam, servis ESCAM, servis DEEST, servis COTIER, servis REACHFAR, servis RUNGRACE, servis SHUNWEI, servis SUVPR, servis Vgate, servis Viecar, servis MEIZU, servis telefonů GEOTEL, servis COOLCOLD, servis WEIKING, servis DOOSL, servis DOBE, servis Tenda, servis Measy, servis kamer SJCAM, servis LOVE MEI, servis walkera, servis DJI, servis YONGNUO, servis JAKEMY, servis SLiCOO, servis dronů SYMA, servis Kakapi, servis BEST, servis Tronsmart, servis Fevelove, servis VONETS, servis Prooral, servis REMAX, servis NILLKIN, servis awei, servis EJEAS, servis hodinek MICHAEL KORS, servis hodinek EMPORIO ARMANI, servis FOSSIL, servis Kerui, servis hodinek Liege, servis YOGA, Servis SUNMI, Servis robotických vysavačů Samsung, Servis Evolveo, Servis opravy kamer GOpro, Prodej náhradních dílů všech značek, baterií atd. Pokud nenaleznete náhradní díl nebo baterie, které potřebujete, kontaktujte nás. Pokud se rozhodnete, že je oprava drahá a není ekonomické do ní investovat je možné takové zboží odkoupit zápočtem při koupi nového nebo pouze vykoupit na ND. Softwarové opravy, Upgrade firmware, Downgrade firmware, Opravy servis hardware mobilu, tabletu, PC apod. Výměna poškozeného LCD displeje telefonů, sportovních kamer, tabletů, notebooků, Výměna dotykové desky dotekového skla, Výměna tlačítek telefonů, kamer, noteboků, hodinek, Výměna reproduktoru nebo mikrofonu a kamer telefonů, notebooků, tabletů, oprava namočeného/politého nebo vytopeného zařízení telefonů, hodinek, tabletů, Výměna baterie malá výdrž / nefunkční baterie, oživení baterie, Oživení základních desek telefonů a tabletů, opravy smart hodinek, hybridních zařízení, Výměna konektorů nabíjení / jack audio konektor / video, Výměna poškozeného / prasklého krytu / rámečku atd. telefonů, kamer, notebooků, tabletů, Oprava wifi nebo slabého GSM signálu telefonů, chytrých hodinek, oprava fotoaparátu, VÝMĚNY BATERIÍ SMART HODINEK - chytrých hodinek, smart watch ALE I U KLASICKÝCH HODINEK, Nejlepší prodejce, Recenze Depagelectronics.cz, Recenze wholesales-electronics, Nejlevnější prodej, NA SPLÁTKY, AKCE, ZDARMA, NEJLEPŠÍ, NEJLEVNĚJŠÍ, SUPER PRODEJ, AKČNÍ PRODEJ, AKČNÍ CENY, SLEVY, NEJVĚTŠÍ SLEVY, NEJLEVNĚJŠÍ TELEFONY, NEJLEVNĚJŠÍ TV-BOX, NEJLEVNĚJŠÍ KAMEROVÉ SYSTÉMY, NEJLEVNĚJŠÍ HODINKY
Importér a prodejce smart techniky - technologií. Obchod Depagelectronics.cz - Zdeňka Chudobová a importérská společnost DEPAGelectronics s.r.o. kde je podnikatelka jednatelkou a majitelkou jsou společnosti propojemné v zájemnou spolupráci při importu - exportu, tak velkoobchodního prodeje a finálního maloobchodního prodeje servis elektroniky a smart zařízení, servis robotických vysavačů iLIFE na portálech depagelectronics.cz atd..  Společnosti importují-exportují a prodávají značkové výrobky jako jsou: Smart telefony, Chytré hodinky, Tablety, Android notebooky, Notebooky, Pokladní tiskárny, Klasické tiskárny, Termo tiskárny, Pánské hodinky, Dámské hodinky, Dětské GPS hodinky, dětské S.O.S. hodinky, drony, baterií, outdoor kamery, digitální kamery, sledovací a parkovací kamery, auto kamery, multimediální domácí centra, Android Tv box a seto box komplety, mini PC, Tv box s mini PC, mobilní telefony, příslušenství k mobilním telefonům, příslušenství k smart hodinkám, pouzdra pro tablety, pouzdra pro telefony, pouzdra pro digitální kamery, kamerové systémy, kamery IP, sledovací zařízení, odposlechy, špionážní technika, eet tiskárny, eet vybavení, čtečky EAN, docházkové systémy, smart hodinky, smart technologie, čističky, bíle zboží, robotické mopovače, atd. BATERIE, BATERKA, BATERIE DO TELEFONU, AKUMULÁTOR, BATERIE DO HODINEK, TUŽKOVÁ BATERIE, NABÍJECÍ BATERIE, NABÍJEČKA TELEFON, NABÍJEČKA HODINKY, AUTONABÍJEČKA, NABÍJEČKA 12V ZÁSUVKA, VYSAVAČE, VYSAVAČ, VAKUOVÉ VYSAVAČE, ROBOTICKÝ VYSAVAČ, ROBOTICKÝ MOPOVAČ,  ROBOTICKÝ ZAMETAČ, ILIFE VYSAVAČ, IROBOT, VYSAVAČE CZ, ROBOTICKÝ-VYSAVAČ.CZ, ROBZONE,SENCOR, TESLA, ROBOSTAR, KLINSMAN, PHILIPS, SAMSUNG, HODINKY, SPORT HODINKY, CHYTRE HODINKY, SMART HODINKY, DĚTSKÉ HODINKY, SOS HODINKY, SENIOR HODINKY, KAMEROVÝ SYSTÉM, KAMEROVÝ SET, KAMERY, IP KAMERY, ALARM KAMERY, HLIDACI KAMERY, DOMÁCÍ KAMERY, KOMPLETNÍ KAMEROVÝ SYSTÉM, NVR, DVR, CCT, CC, TV, DOCHÁZKOVÉ SYSTÉMY, DOCHÁZKOVÉ ČTEČKY, OTISK PRSTU, DOCHÁZKA, DOCHÁZKOVÉ, KAMEROVÉ, INAVI, PROTEC, BIO100, BIOPAD, GENERIC, TV-BOX, MULTIMEDIALNI CENTRUM, BEELINK, BELINK, BELLINK, SCISHION, W95, KODI, KODI 18 LEIA, SKILINK, HBTV, PRIMA, NOVA, BARANDOV, ČT1, ČT2, SPORT, FITNES HODINKY, FITNESS HODINKY, FITNES, APPK, ILIFE A4, EU, DOVOZ, DPH, TISKÁRNA EET, POKLADNÍ TISKÁRNA, EET, EET  ZAŘÍZENÍ, HD, HD WD, NEJLEPŠÍ CENA, NEJLEVNĚJŠÍ CENA, NEJ CENA, ZDARMA, AKCE ZDARMA, VELKOOBCHODNÍ CENA, PRODEJ, NEJLEPŠÍ PRODEJ, NEJLEVNĚJŠÍ PRODEJ, ZDARMA PRODEJ,Nejlepší prodejce telefonů, Recenze Depagelectronics.cz, Recenze wholesales-electronics, Nejlevnější prodej, nejlepší servis telefonů, nejlepší servis a oprava robotických vysavačů, nejlevnější servis a prodej náhradních dílů telefonů a hodinek, ZDARMA, NEJLEPŠÍ, NEJLEVNĚJŠÍ, SUPER PRODEJ, AKČNÍ PRODEJ, AKČNÍ CENY, SLEVY, NEJVĚTŠÍ SLEVY, NEJLEVNĚJŠÍ TELEFONY, NEJLEVNĚJŠÍ TV-BOX, NEJLEVNĚJŠÍ KAMEROVÉ SYSTÉMY, NEJLEVNĚJŠÍ HODINKY, Nejlevnější EET, nejdocházka, SUNMI EET terminál, EET, POS tiskárna, EET terminál, EET pokladna, Alza, Mall, Heuréka, zbozi.cz, Google, seznam, elektro, robotické vysavače servis, robotický vysvač prodej, OK servis,

Předvolby soukromí
Soubory cookie používáme k vylepšení vaší návštěvy tohoto webu, k analýze jeho výkonu a ke shromažďování údajů o jeho používání. Můžeme k tomu použít nástroje a služby třetích stran a shromážděná data mohou být přenášena partnerům v EU, USA nebo jiných zemích. Kliknutím na „Přijmout všechny soubory cookie“ vyjadřujete svůj souhlas s tímto zpracováním. Níže můžete najít podrobné informace nebo upravit své preference.

Zásady ochrany soukromí

Ukázat podrobnosti
Tento web je chráněn reCAPTCHA a Google. Platí Zásady ochrany osobních údajů a Smluvní podmínky.

Přihlášení